Onsdag 23 dec

Det var tufft att åka tillbaka till Santa Barbara! Eller allt gick bra, det var bara mentallt tufft. Det var så skönt att bli omhändertagen i några dagar. Och nu skulle man tillbaka till ett mörkt sunkigt hus. Då insåg jag också att det var dagen innan julafton och att jag var tusentals mil från min familj.

Linnea, Erica och Catherine kom tillbaka till huset samma dag från Hawaii. De kände samma sak som jag. Stämningen var inte på topp alltså. Men efter ett smärre sammanbrott så kändes det ändå bättre att vakna upp på julafton.


Dolores och Erics hund (som jag precis glömde bort namnet på!) lekte lite på morgonen.


Väntan på Phoenix flygplats. Buhu, ville inte åka tillbaka.


Phoenix from above


Phoenix


På väg. Eller på himmel kanske?














Santa Barbara





Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0