Torsdag 3 dec

Jag sitter just nu och tittar på youtubeklipp med Eddie Izzard. Han är nog min favoritkomiker! Han har precis min typ av knashumor. Jag är väldigt avundsjuk på Johan som ska få se honom live hemma i Sverige i vinter!

Idag hade jag min sista lektion för den här terminen! Nu är det bara två prov och två prestentationer kvar!

Ja, vad mer finns att skriva... Förkylningen är mycket bättre! Tyvärr har nog min roomie Ylva tagit över uppgiften som sjukling i huset :/ Jag hoppas verkligen att hon blir bra fort!

Jo juste! Steff och jag åkte ned till stan igen för att utnyttja våra förmåner på Aerie (typ Victoria's Secret fast trevligare). När vi shoppade förra veckan köpte jag ju massa troser först, och då fick man ett julpresentkort på $10, och sedan gick jag tillbaka för att köpa tofflorna och fick då såklart ett nytt presentkort! Så idag traskade vi dit och utnyttjade detta! Jag tog en långärmad mysig T-shirt som kostade precis $20 (jag fick lägga på två dollar för taxen dock), och eftersom vi gick dit på en torsdag och har A-list cards så fick vi en liten gratispresent. Senaste gången var det några sminkborstar och idag var det fin choklad. Den affären är nästan för bra för att vara sann, haha, vilket säkert stämmer någonstans.

Så, ja. Bra dag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Did I leave the gas on? No, because I'm a fucking squirrel!



Jag har hela Dress To Kill på min dator jag kan ta med den till skolan på mitt USB-minne så kan du få två timmar fantastik oupphackad underhållning :)

2009-12-05 @ 10:04:32
URL: http://johanhammerby.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0