Onsdag 2 dec

December! Hur hände det här? Här är det kallt och ruggit, bara ca 18 grader på dagarna... Haha ;)

Tur som jag har så drog jag på mig en ny nästan fluensaliknande förkylning förra onsdagen. Den dagen bestod av att ligga död i sängen. Kändes rätt orättvist eftersom det är tredje gången jag blir sjuk sen jag kom hit, och den senaste gången satt det i kroppen i tre veckor och jag hade precis mer eller mindre blivit av med den sista hostan. På fredagen måde jag väldigt bra faktiskt (som tur var, det var ju shoppingdag). Sen blev jag sämre igen och på måndagen var det död i sängen och hemma från skolan igen. Idag är jag bättre men jag har nog både nyst och fräst ut minst halva hjärnan.

Dessutom var det uppstigning klockan halv sju imorse efter 2,5 timmars sömn. Jag satt nämligen uppe och designade min Media Design portfolio hela natten, och sen var jag tvungen att åka in tidigt till stan för att printa ut min lilla bok :) Jag tänkte att kan något gå fel så gör det säkert det också. Därför hade jag fyra timmars marginal innan lektionen skulle vara slut och sista stunden för inlämning skulle vara passerat och 25% av betyget hade gått upp i rök. Konstig mening, men ni förstår min oro hoppas jag! Som tur var gick allt bra och jag hann till och med hem en stund innan jag skulle tillbaka till skolan!

Nu är det bara en lektion kvar imorgon, sen är det helg. Efter helgen är det bara två dar kvar i skolan och sen blir det 6,5 veckor av ledighet! :D


Min portfolio


Min lärare tyckte om den i alla fall, nu ska det bara ett bra betyg till också!





Simpel design, men Less is More, right?






Kommentarer
Postat av: Ilse

vad snygg!!!

2009-12-03 @ 16:37:13
URL: http://ilses.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0